Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Dyrektor:   Danuta Ratajska

Kontakt:

   Telefon /44/ 647-51-72
   Faks     /44/ 647-09-98
   E-mail   sekretariat@dompomocypiotrkow.pl

 

 

 

 

 

Do obowiązków Dyrektora należy zapewnienie kompleksowej realizacji zadań Domu, a w szczególności:

1) reprezentowanie Domu na zewnątrz,

2) kierowanie biezącą działalnością Domu, w tym zarządzanie jego mieniem,

3) wykonywanie praw i obowiązków pracodawcy w stosunku do zatrudnionych pracowników,

4) zawieranie umów cywilno-prawnych z podmiotami współpracującymi z Domem,

5) załatwianie skarg i wniosków,

6) merytoryczny nadzór nad realizowanymi zadaniami.

 

Dyrektor Domu nadzoruje bezpośrednio pracę:

1) Kierowników Działow i Sekcji,

2) Samodzielnego Stanowiska ds. kadr,

3) Radcy Prawnego,

4) Stanowiska ds. kontroli zarządczej,

5) Specjalisty ds. medycznych,

6) Informatyka.

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData