Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Zasady załatwiania spraw oraz podpisywania pism.
1. Dyrektor DPS podejmuje działania i załatwia sprawy związane z realizacją zadań z zakresu działalności DPS.
2. Dyrektor DPS podpisuje:
- dokumenty dotyczące realizacji zadań DPS,
- odpowiedzi na skargi,
- inne pisma mieszczące się w zakresie reprezentowania DPS na zewnątrz, wymagające spełnienia zasady równorzędności.
3. W czasie nieobecności dyrektora do podpisywania korespondencji upoważniony jest główny księgowy lub inny wyznaczony pracownik.
4. Kierownicy komórek organizacyjnych podpisują pisma wewnętrzne, dotyczące pracy podległej komórki i powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności.
5. Dokumenty dotyczące gospodarki finansowej, ewidencji księgowej oraz sprawozdawczości podpisuje Dyrektor i Główny Księgowy.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |